zaterdag 29 augustus 2009

Just Magnolia Challenge 20

Deze kaart met een van de allernieuwste Magnolia stempeltjes heb ik gemaakt voor de nieuwe Just Magnolia Challenge.
De stempeltjes vielen een paar dagen geleden op de mat en bij deze wist ik meteen wat en hoe ik het wilde.
Het papier is van Basic Grey,van de paperpad Lemonade en de brads zijn daar ook van.
De boog is geponst met een Fiskars pons.
Het knoopje is van Rayher.
De bloemen zijn van Prima marketing,Got Dots
Het jurkje en het hoofddoekje heb ik gestempeld op het zelfde papier als dat van de kaart.
De Copic Markers die ik gebruikt heb zijn E00,R35,R46,Y21,R20,E35,E49,E37 en E33
De Challenge kun je bekijken op http://www.justmagnolia.blogspot.com/

7 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart zeg, echt super mooi. Vind de nieuwste magnolia stempel ook erg erg mooi, terwijl ik de hele kit heb gezien en die viel me iets tegen. Maar deze doet het heel goed.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je complimentje!
    Ik vond de kit juist wel mooi en heb meteen nog wat stempels bijbesteld van deze serie.
    Groetjes,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ester,

    meud wat super zeg, ohw ik ga zo denk ik meteen aan de slag heb ze ook en ja ik wil de andere ook bestellen..... eerst sparen helaas maar komt goed.
    Wil je mijn blog nog even bezoeken er staat wat voor je klaar daar!!

    Liefs marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Graag gedaan, vind dat je hem verdient.
    Ik heb hem maar naar 7 doorgestuurd meer weet ik eigenlijk ook niet haha. neem aan dat minder of meer toch ook kan en mag?
    Nu moet je idd 7 dingen beantwoorden, heb hem van janet gekregen en heb naar haar antwoorden gekeken en daar weer een antwoord van mij van gemaakt.... snapte niet waar ik nou de vragen kon vinden dom he?

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Esther leuk dat je me blog bezocht en een bbtje achterliet,je maakt hele mooie kaarten en ik ben je gelijk gaan volgen,tot een volgende keer,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wowww Ester,wat een schitterend kaartje,leuk stempel zeg.
    En prachtig papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel voor alle complimentjes!
    Ben er heel blij mee!
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen