zondag 30 augustus 2009

Award


Deze award kreeg ik van scrapgirlmarianne.
Dank je wel,ik ben er erg blij mee!
Ik begreep dat ik nu 7 dingen over mezelf moet gaan vertellen...hier komen ze:
1- Ik ben 48 ,gescheiden en heb 2 zonen waarvan er 1 nog lekker thuis woont.
2-Een paar jaar geleden heeft mn hobbymaatje Gea me het scrappen met kaarten geleerd en daar ben ik haar nog altijd dankbaar voor.Het is heerlijk om te doen.
3-Door Dystrofie zit ik in een rolstoel en ben dus heel blij dat ik zo'n leuke hobby heb waar ik me uren mee kan amuseren.Vervelen staat niet in mn woordenboek,ondanks dat ik bijna altijd binnen zit.
4-Van mn oudste zoon en zijn vriendin kreeg ik mn eerste Magnoliastempels (10 stuks) en nu heb ik er al 280!!...Ik ben er vreselijk trots op en blij mee.
5-Ik heb een aangepaste woning en woon in het uiterste zuiden van het land,5 minuten van de duitse grens.
6-Het leuke van mn blog vind ik om dingen met anderen te delen en ook steeds nieuwe mensen te leren kennen.....ook uit andere landen.
7-Voordat ik ziek werd had ik een hobbywinkel,dat kan ik nu niet meer doen door mn dystrofie maar ik hoop toch op een dag weer wat geld te kunnen verdienen met mn hobby om zo ook steeds nieuwe dingen te kunnen blijven kopen.Of ipv geld materialen te krijgen om aan het hobbyen te kunnen blijven.
Ik wil best achter de geraniums maar dan wel met heeeeeeeeel veel hobbyspullen...

5 opmerkingen:

  1. nou ik vind dat je hele mooie dingen maakt,en hoop voor jou dat je het nog heel erg lang mag volhouden,want ik heb altijd heel veel respeckt voor iemand in een rolstoel,dit staat mij ook te wachten,ik kan nog lopen maar mijn rug en benen worden steeds slechter,en probeer nu zoveel mogelijk van alles te doen buiten om te wandelen en in de natuur te zijn!mijn moeder zat ook in een rolstoel en is 86jaar geworden!alleen veel binnen zitten zou ik verschrikkijk vinden,
    ik kom zeker vaker eens op je blog kijken!
    veel liefs Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve schat,dank je wel voor de award,ik ben er zeer vereerd mee.
    Jij heb ook al heel veel op je bordje gekregen,las ik.
    Net zoals ik in een rolstoel,en afhankelijk wezen van anderen.
    Gelukkig heb ik me man nog,en er woon nog 1 dochter van 22 jaar thuis.
    Jij heb je 2 zoons,kan je ook heel erg trots op wezen.
    Ik wens jou heel veel kracht en sterkte toe,om dit zware kruis te dragen.

    Dikke knuffel Riet.xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed omschreven toch.... je maakt gewoon super mooie kaarten!

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik las net in mijn gastenboek dat ik een aword van je had gehad.
    Wil je daar ontzettend mee bedanken.
    Wens je nog heel veel meer creatieve tijd toe.
    En heel veel sterkte met alles.
    Blijf positief dan heb je de helft al gewonen.
    Lieve groetjes Marlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Misschien is het niet goed overgekomen maar elke dag is voor ons een feest hoor.
    We hebben het heerlijk met zn tweetjes,maken ook wel eens samen kaarten.
    En we genieten ook samen van mn blog,ook Timo bekijkt alle berichtjes en naar de landen die er steeds bij komen.

    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen