zondag 13 december 2009

Hoera een meisje



Door het overlijden van de opa van mn kids en door mn jicht (een bijwerking van mn medicijnen voor de dystrofie)was het even stil.
De jicht geeft vreselijke pijn in mn voeten,benen en handen en daardoor kon ik eerst helemaal niks en daarna had ik er gewoon nog geen zin in,de dystrofie is al zo pijnlijk en dan nu ook nog jicht erbij.
Maar gelukkig heb ik de moed niet lang laten zakken,het is er weer.
Vanmorgen zag ik een kaart liggen die bijna af was en die heb ik afgemaakt.
Het papier is van Marianne design,de bloemen zijn geponst.
De kleuren Copic markers zijn:E000,E00,E01,E21,R20,Y21,Y06,Y17,RV04,RV06,YG03,YG06
De sokjes zijn van Flower Soft,de kleur is Sweet Pea.
Voor Flower soft kijk op: www.magnoscrap-shop.iland.nl

7 opmerkingen:

  1. Je kaart is erg mooi geworden. De kruissteekjes en de flowersoft zijn geweldig.
    Heel veel sterkte met de ellende. Ik hoop voor je dat de jicht snel zakt, want dat is erg pijnlijk.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och wat een ellende meis dat schiet niet op he als je pijn hebt dan lukt het allemaal niet
    maar je kaart is toch wel heel leuk zo met die kruissteekjes
    heel veel sterkte meis !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje Ester! Veel sterkte, ik hoop dat de pijn snel minder wordt!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Ester.
    Sterkte meis,oh pijn is zo vreselijk,hoop dat een beetje dragelijker voor je word.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Gecondoleerd en veel sterkte!

    Jeetje zeg nu weer jicht erbij, bij jou houdt het ook niet op he?
    Het kaartje vind ik super geworden dus ga vooral zo door en veel sterkte met alles!

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig en super lief kaartje Ester!!
    Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen